נהנים מכדורסל- יומן פילי/ רפי י.

את היומן הקודם פרסמתי ב-28.12.2016 , מאז הסיקסרס פצחו במסע מפתיע של 11 נצחונות ו-6 הפסדים שנתן לנו טעימה מרעננת ותחושה חזקה לאן מועדות פניהם של הסיקסרס הצעירים.

החל מה-30 בדצמבר ברט בראון החליט להעלות לחמישיה את טי.ג'י מקונל כפוינט הפותח לצד סטאוסקס בשוטינג גארד, קובינגטון ואיליוסובה בפורוורד ואביד ( כשהסיקסרס לא בבק טו בק) בסנטר. החמישיה השניה כוללת את הותיקים רודרגז והנדרסון נואל כמחליף לאמביד, סאריץ ולווואוה הרוקים בעמדות הפורוורד. הסיקסרס התייצבו והתאזנו על הגנה חזקה סביב אמביד ונואל, הנעת כדור שוטפת בהתקפה ( מעל 25 אס' למשחק)  והם במאזן 5-11 מאז (3 מההפסדים במשחקי בק טו בק כשאמביד לא משחק).

והכי חשוב מסיימים את ינואר 2017 במאזן חיובי לראשונה מאז חודש נובמבר 2012……

למעשה בחודש ינואר פילי מנצחת 10 משחקים – בדיוק סך הניצחונות שהיתה לסיקסרס לפני שנה.

פילי הצליחה להתגבר בהפרש של שבוע ימים על הקליפרס והראפטורס,  שתי קבוצות שבשלוש שנים האחרונות היו מתעללות בסיקסרס וכל מפגש איתן היה הופך לתבוסה מחפירה (קליפרס – הפרש ממוצע של 28 נק' בשישה הפסדים בשלוש שנים האחרונות) .

בשנתיים האחרונות לא מפסיקות להתנגן לי בראש התגובות של החברים פה בקהילה של הופס……. קארמה איז א ביץ'  כתבו לי. מה עם המנטליות של השחקנים ? הם התרגלו להפסיד- הסיקסרס חירבו את עתידם ניבאו לי………

אם נלך מתחילת עונת 15/16 ועד לסוף שנת 2016 פילי נקלעה ל-26 משחקים צמודים (משחק צמוד הוא כזה שמוכרע ב5 נקודות הפרש או פחות) – המאזן של פילי היה 4 נצחונות ו-22 הפסדים ( 15.4%).

מה-30.12.2016 ועד היום שיחקו הסיקסרס  9 משחקים צמודים ומאזנם עומד על 7 נצחונות ו-2 הפסדים (77.7%).

https://www.youtube.com/watch?v=Q8EerQ3S9JY

ומי מתבלט ברגעי הקלאץ' בנצחונות הללו ?

רוברט קובינגטון – 2 סלי נצחון על הבאזר (בוגר 3 עונות תחת הינקי עם 199 הפסדים)

נרלס נואל – סל נצחון מול מילווקי (בוגר 2 עונות תחת הינקי עם 136 הפסדים)

טי.ג'י מקונל – באזר ביטר על פורזינגיס וכרמלו (עונה שניה בסיקסרס לאחר עונת רוקי עם 10 נצחונות)

וכמובן ברט בראון שהתחלנו לפקפק ביכולתו לאמן קבוצה נורמטיבית לא במוד טנקינג פתאום מתחיל להזכיר את מורו ורבו בסאן אנטוניו ……….

מה הולך פה?

המלך הבלתי מעורער של פילדלפיה – ג'וג'ו אמביד

התשובה פשוטה – ג'ואל אמביד המכונה "ג'וג'ו" "The Process ", "שירלי טמפל" ו- The Cameroonian prodigy”    – הסיקסרס מצאו את כוכב העל שכה חיכו לו וסביבו הם הולכים לבנות את הקבוצה לשנים הבאות (טפו טפו רק שיישאר בריא)

מהרגע בו דרך (סופסוף) אמביד על מגרשי האימונים של פילי היה ברור שמשהו מיוחד ונדיר קורם עור וגידים. לכולם לא היה ספק מפתיחת מחנה האימונים בספטמבר שאמביד הוא השחקן לו חיכו בפילי שנים.

מאז עונת הרוקי של טים דאנקן לא זכור לי רוקי שהשפיע כל כך על משחק קבוצתו. אמביד רוקי בן 22 עם אישיות גדולה ודומיננטית נדירה על מגרש הכדורסל הפך מיידית למנהיג הסיקסרס במגרש ומחוץ לו.

אמביד סחף מועדון שלם אחריו ולמעשה הפך לכח המניע מאחרי השינוי התרבותי והמקצועי אותו עוברת הפילדלפיה סבנטי סיקסרס.

ברט בראון יודע את זה, ג'רי ובריאן קולנג'לו יודעים את זה וג'וש האריס יודע את זה – הסיקסרס, על המגרש, בחדר ההלבשה ילכו עד לאן שג'ואל אמביד ייקח אותם.

לאמביד יש יצר תחרותיות אדיר, מהיום הראשון שהגיע למחנה האימונים ללא מגף דריכה הוא משחק בשביל לנצח, הוא בעל יכולת למידה אדירה, פריק של המשחק וחולה על צפייה במשחקי כדורסל. בוידאו הוא מסוגל לצפות במשחקים ומהלכי משחק פעם אחר פעם, 10 , 20 ואפילו 30 פעמים ברצף, הוא מנתח כל תנועה וכל מהלך על מנת ללמוד ולהשתפר.

אמביד במוד הגנה

כשהוא על המגרש הוא הופך את כל השחקנים סביבו לטובים יותר. יודעים מהו הנט רייטינג של הסיקסרס כשאמביד על המגרש?  1.5+ נקודות לעומת נט רייטינג גדול מ11- נקודות כשהוא על הספסל.

הקבוצה בלעדיו היא באותה רמה של הקבוצה שנצחה 10 משחקים בעונה שעברה.

" לא ביצענו שינוי מקצועי גדול בקבוצה. המהלכים הם אותם מהלכים, השיטה אותה שיטה, פשוט אנו עושים את הכל הרבה יותר טוב" – ברט בראון על השיפור במשחק הסיקסרס בחודש וחצי האחרונים.

סביב אמביד פיתחו הסיקסרס יכולת הגנתית והכי חשוב אמונה חזקה שיחד עם האיש הגדול שלהם הם יכולים לנצח כל משחק.  במהלך ינואר אמביד העמיד 10 משחקים רצופים עם 20 + נקודות וכל זאת בפחות מ-28 דקות משחק.

אמביד משחק מתחילת העונה 25 דקות למשחק ועומד על ממוצע עונתי של 20.2 נקודות ,7.8 כ"ח ו- 2.45 כ"ח.

מעבר לסטטיסטיקה היבשה האימפקט של אמביד גדול הרבה יותר, מאז ימי אלן אייברסון לא היתה התעניינות תקשורתית כזו נרחבת סביב הקבוצה והכי חשוב היציעים בוולס פארגו סנטר שוב פעם מלאים עד אפס מקום – אמביד החזיר את הקהל של פילי בגדול. בתקופתו של סם הינקי, אוהדי הסיקסרס נחצו לשני מחנות  תומכי "התהליך" ומתנגדיו, כשאמביד אימץ את הסיסמא "Trust the process "  ואף טען שהוא למעשה ה"תהליך", הפכה הקריאה "Trust the process" לקריאת עידוד האוהדים בוולס פארגו סנטר אל עבר אמביד.

https://www.youtube.com/watch?v=avCAEAUDxuk

מבחינה מקצועית הצבע של הסיקסרס הפך לאזור כמעט בלתי חדיר. קבוצות נרתעות מלשחק פנימה כשהוא על המגרש ופילי הופכת בינואר להגנה טופ 5 בליגה ומדורגת במקום ה-10 בליגה בסה"כ העונה  – שיפור עצום לעונה הקודמת בה דורגו הסיקסרס במקום ה-25 בליגה, והישג מרשים עוד יותר כשברוטציה שלך משחקים רודריגז, איליוסובה, סטואסקס ואוקאפור שמשחק הגנה הוא מושג זר להם.

לשם השוואה ניקח את מינסוטה טימברוולבס, קבוצה צעירה וכשרונית אשר סיימה את העונה הקודמת במקום ה- 27 בליגה ב-   defensive rating. הוולבס החתימו את תום טיבודו מומחה ההגנה וסביב KAT  ודיאנג היה אמור לבנות הגנה חזקה. הוולבס נכון להיום משפרים את מעמדם למקום 23 בליגה – רק מבליט את ההישג של ברט בראון והסיקסרס סביב אמביד.

משחק ההתקפה של אמביד, למרות המספרים המדהימים שהוא מעמיד טעון שיפור, הוא עדיין לא שולט ברזי המשחק, מאבד המון כדורים ויש לו עוד המון להשתפר בהתמקמות בצבע, בריכוז  ובשליטה,  אבל כמי שצפה באמביד מהרגע הראשון ששיחק בליגה קשה להתעלם מגרף השיפור והלמידה שלו ותאמינו לי שבקצב ההתקדמות עד עכשיו – הרבה עוד לפניו.

יהיו כאלו שיטענו שבגלל מגבלת הדקות של אמביד הוא נותן מעצמו הרבה יותר משחקנים אחרים בפרק זמן הקצר כשהוא על מגרש – יכול להיות….. אבל עובדתית, כשהעלו לאמביד את מכסת הדקות מ-22 ל-28 הוא שיפר במידה נכרת את משח.ו, נחכה לאחר פגרת האולסטאר לראות מה יקרה שהמגבלה תעלה ל 32 דקות.

לפני כמה דקות הסיקסרס ללא אמביד מתגברים על משחק מפלצתי של דמרכוס קאזינס עם 46 נקודות ו-15 ריבאונד ויוצאים מנצחים מול הקינגס – ניצחון 18 העונה !

בואו נקדיש כמה רגעים לברט בראון המאמן החבוט של הסיקסרס.

סם הינקי החתים את בראון לפני 4 עונות והעביר אותו שלוש שנים של מרורים בתפקיד המאמן בפילי, בכל עת שבראון היה מצליח לייצב רוטציה שמצליחה איכשהו להתחבר. הינקי היה שולח שחקנים בטריידים והופך לבראון את הכל. תוסיפו לזה את כמות הכשרון זעומה שהינקי השאיר לו ביד….. בראון היה אומלל.

להינקי היתה מעין נכות תקשורתית, הוא סירב להעניק ראיונות. את החלל מילה בראון והפך למעשה לדובר נשיא הקבוצה. לפני לכתו של הינקי הוא האריך לבראון את החוזה עד לתום עונת 18/19.

בעת  כניסתו לתפקיד נשיא הסיקסרס החדש, ניקה בריאן קולנג'לו במשך שלושה חודשים את כל מנגנוני הסיקסרס מאנשיו של הינקי והעמיד חיילים משלו בכל עמדות המפתח במועדון. הסלע האחרון שנותר הוא ברט בראון ………

עם הידיעות על המו"מ של דאנטוני (המוערך מאוד ע"י בני משפחת קולנג'לו) עם יוסטון, החלו ספקולציות שקולנג'לו יחתוך את בראון וייתן את מושכות האימון לדאנטוני אך החוזה לעוד שלוש עונות שהיה לבראון ביד היטה את הכף ודאנטוני פנה לטקסס לקבוצה שהתאימה יותר לסגנון המשחק שרצה להנחיל.

בתחילת העונה זה נראה לא טוב. הסיקסרס פתחו בשבעה הפסדים רצופים ועמדו על מאזן של 18-4בתחילת חודש דצמבר (הגרוע בליגה). כמה מההפסדים היו בהארכה ובשניות האחרונות למשחקים צמודים דבר שהעלה הרבה סימני שאלה סביב יכולתו של בראון לנהל משחק בדקות המכריעות.  במהלך החודשיים האחרונים בראון והסיקסרס הצעירים מוכיחים שעבודה קשה ויסודית נותנת את הפירות ויחד עם אמונה בדרך הכל יכול להיראות אחרת. בראון לקח מספר החלטות קשות לפני כחודשיים שייצבו את הסיקסרס והעמידו אותם במקום אחר- הספסול של הולמס ואקאפור, הסתמכות על מקונל כפוינט הפותח, התעקשות על זמן משחק לקובינגטון למרות שפתח את העונה בצורה מזעעזעת. הדרך ששחקני הסיקסרס עומדים על המגרש ולא מתפשרים בהגנה לצד משחק התקפי שוטף נזקף לזכותו של בראון. הדרך שהשחקנים הצעירים מדברים ומעריצים את מאמנם אומרת הכל.

למרות כל זאת המבחן הגדול של בראון יגיע לאחר האולסטאר כשבן סימונס יהיה כשיר לשחק. איך הוא ישלב את סימונס ברוטציה של הסיקסרס, ואיך בן סימונס והסיקסרס יראו בחודשיים האחרונים של השנה, יתנו טעימה איך יראו הסיקסרס בשנים הבאות והכי יתנו תשובות לגבי יכולת האימון של בראון.

https://www.youtube.com/watch?v=97NO0jB5bPo

בסרטון רוקי נוסף של הסיקסרס מדראפט 2014 – סופר דריו סאריץ

 

מכיוון שחודש שלם עבר עם מאזן חיובי לאחר 4 שנים תרשו לסקור בקצרה את 17 המשחקים האחרונים של הסיקסרס החל מה- 30.12 :

30.12 – W    משחק חוץ מול יוקיץ והנאגטס, דו קרב בצהרי היום. משחק ללא הגנות נגמר בניצחון צמוד  124-122 אנו מרימים גבה – הסיקסרס ניצחו? ועוד במשחק צמוד?

3.1 – W משחק בית מול מינסוטה הסיקסרס מוליכים ב- 26 נקודות הפרש במהלך הרבע הרביעי, אמביד יורד לנוח ואוקאפור מחליף אותו. KAT  רואה אוקאפור והוולבס בהנהגתו רצים 17-0 בסיום צמוד פילי מנצחת מבאזר ביטר של קובינגטון. 93-91 לפילי.

6.1 – L  הפסד צמוד לסלטיקס שתופסים יום היסטורי מהשלוש ויורים 19 שלשות, אל הורפורד הפך לשוטינג גארד רשמי. לאחר שלא הצליח להתמודד מול אמביד בצבע, שיחק בחוץ וסיים עם 4 שלשות בהן אחת 12 שניות לסיום שחרצה את גורל המשחק – לא נורא יש לנו עוד שתי הזדמנויות השנה לקחת את בוסטון. 110-106 לבוסטון.

8.1 – W ניצחון על ברוקלין נטס. אמביד מסיים עם שיא קריירה 33 נקודות ב- 27 דקות משחק. 105-95 לפילי.

11.1 – W ניצחון על האחות הניו יורקית, הניקס, שמוליכה ב- 10 נקודות 2.20 דקות לסיום ריצת 15-4 של פילי סוגרת את המשחק כמובן מבאזר ביטר של מקונל – 98-97 לפילי – שמישהו יעיר אותי מהחלום…….

13.1 – W  ניצחון על ההורנטס משארלוט . דומינטיות מוחלטת של אמביד כשהוא על המגרש  (מסיים ב +23) עם 24 נקודות. ניצחון לפילי 102-93.

14.1 – L  משחק חוץ בק טו בק, אמביד לא משחק וושינגטון, אחת הקבוצות החזקות במזרח, מפרקת את פילי ללא בעיות 109-93 לויזארדס.

16.1 – W משחק חוץ במילווקי. הסיקסרס מתגברים על מחצית ראשונה גדולה של הגריק פריק ומחזיקים אותו על 2 נקודות במחצית השניה, ניצחון קל 113-104 לפילי .

18.1. – W  משחק בית מול הראפטורס להם יש רצף של 14 ניצחונות רצופים על פילי. הגנה חונקת של פילי וחגיגת גגות של סאריץ, נואל ואמביד (כולל גג מפלצתי על לאורי בשניות הסיום ) חורצים את המשחק. 94-89 לפילי.

20.1.- W  פורטלנד בבית, משחק צמוד שיזכר בגלל פציעת הברך של אמביד שגורמת לו לרדת מספר פעמים לחדר ההלבשה לסיים רק 22 דקות ולשבור 10 משחקים רצופים עם יותר מ- 20 נקודות. אהה וכמובן שלשת ניצחון של קובינגטוון 5 שניות לסיום . 93-92 לפילי.

21.1 – L  פילי ללא אמביד הפצוע בבק טו בק מפסידה לאטלנטה בחוץ – בלי אמביד לא כוחות. 110-93 להוקס.

24.1 – W הסיקסרס עדיין ללא אמביד מנצחים את אחת הקבוצות שהתעללה בהם בשנים האחרונות. משחק קבוצתי מצוין עם 35 אסיסטים לסיקסרס על 45 סלים שקלעו. 121-110 לפילי.

 25.1 – W שוב בק טו בק ללא אמביד בחוץ. הסיקסרס מנצחים לאחר מחצית ראשונה מצויינת (קלעו שיא מועדון של 72 נקודות ועם 25 אסיסטים) – המשחק צמוד והניצחון הובטח בקלאצ' מכריע של נרלס נואל. בסיום 114-109 לפילי.

27.1. – L  אמביד חוזר לשחק לא הכי כשיר,  משחק מול הרוקטס וג'יימס הארדן מתעלל בסיקסרס עם טריפל דאבל של 51 נק' 13 אס' ו13 כ"ח. 32 של אמביד לא עזרו בסיום. 123-118 לרוקטס – הארדן כוכב עליון.

29.1.- L משחק חוץ מול הבולס ללא אמביד, הסיקסרס נכנעים ללא תנאי  121-108 לבולס.

30.1 – W  ניצחון על קאזינס והקינגס. 7 שחקנים מסיימים בדאבל פיגרס  – הצטיינו מעל כולם קובינגטון וסארץ. 122-119 לפילי.

נהנים מכל רגע – השחקנים הצעירים של פילי

עכשיו הוכרז שאמביד לא ישחק עד לשבת הקרובה.

עד לפגרת האולסטאר לסיקסרס יש 7 משחקי חוץ קשים ושני משחקי בית. קשה להאמין עם המגבלות של אמביד שפילי ימשיכו את הקצב המצוין של חודש ינואר.

אחרי האולסטאר בן סימונס מגיע וחוזר לשחק – אחד האירועים המשמעותיים בשנים האחרונות בסיקסרס.

איך ישתלב בן? מה יהיה תפקידו ברוטציה?

והאם הסיקסרס הצליחו למצוא הכוכב השני לצד אמביד?

נהיה חכמים יותר ביומן הבא.

הכי חשוב שהסיקסרס הצעירים משחקים כדורסל שמח ונהנים מכל רגע ואנחנו איתם!!!

Trust the Process

Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הרשע
גיא הרשע
31/01/2017 14:43:29

יומן נהדר!

אחרי תקופה באמת ארוכה שהתגובה הפופולרית ביותר ליומנים שלך הייתה בערך "הלוואי והקבוצה הייתה טובה כמו היומן",
סוף סוף יש בפילדלפיה קבוצה שנותנת תחרות ליומן…

אני חייב להסכים עם ההשוואה המחמיאה לאמביד,
זו שמשוואה את תרומתו לזו של דנקן,
ואולי לציין שיש בוגר ספרס נוסף שנכון להשוות בינו לבין אמביד –
דייויד רובינסון.

היד הרכה, האתלטיות, הדומיננטיות ב-2 צדי המגרש, אפילו מבנה הגוף של ה-2 דומה.
כמו רובינסון בעונתו הראשונה, אמביד כבר נהדר,
וכמו רובינסון בעונותיו הראשונות, רואים שיש לו עוד מקום לשיפור.

והמחשבה של אמביד משופר, כזה שמשחק 36 דקות למשחק, ללא ספק צריכה להטריד את שאר הליגה.

(ואם בן סימונס יהיה טוב כמו אמביד?
אז היומן הבא באמת תהיה חגיגה…)

אפלטון
אפלטון
31/01/2017 14:56:23

הכי הוא מזכיר לי במשחק את דייויד רובינסון. הרבה יותר מהאקים שמשווים אותו אליו כל הזמן. רק עם אישיות של שאקיל.
ולדעתי זה הכל אמביד. מאז שהוא הופיע כל המועדון פתאום מאמין. הספסל איתו לגמרי כולו במשחק ואי אפשר שלא לתת ח'ח לאוהדים שסבלו כל השנים ונותנים הופעות בכל משחק ביתי.
רק האוהדים שווים לקבוצה איזה 5-7 נק' במשחק

שימי
שימי
31/01/2017 17:51:36

נהדר כפול עשר!

שייקה
שייקה
31/01/2017 14:53:18

מעולה, עדיין היומן טוב מהקבוצה אבל לפחות יש תהליך!

"ברט בראון יודע את זה, ג'רי ובריאן קולנג'לו יודעים את זה וג'וש האריס יודע את זה – הסיקסרס , על המגרש, בחדר ההלבשה ילכו עד לאן שג'ואל אמביד ייקח אותם" –

סם הינקי ידע את זה. כוסומו.

Ljos
Ljos
31/01/2017 15:08:53

חייב להכות על קונוס לגבי אמביד. לפני תחילת העונה לא הבנתי מה רוצים משחקן שהיה פצוע שנתיים ובינתיים מפגיז בעיקר נגד קונוסים ומאמנים בכושר של ארון כביסה עם שפם. בינתיים הוא מוכיח שהם צדקו בריבוע, וגם כשמחליפים ארון כביסה בבוגי, היכולת שלו היא מהגבוהות שיש. רק שיצליח לצאת ממגבלת הדקות.

(עדיין לא מצדיק את התהליך. אם זה מבחן של תוצאה, דברו איתי עוד עשר אליפויות)

אפלטון
אפלטון
31/01/2017 15:18:35
Reply to  Ljos

כנ"ל.
ומרשה לעצמי לשמור על סקפטיות לעוד עונה שתיים, שיוכיח עמידות.
עדיין, חייבים להתלהב מהתופעה הזו.

בירדמן
בירדמן
31/01/2017 15:16:21

העובדה היא שאף קבוצה לא מחתימה את היניקי.

TheProcess
TheProcess
01/02/2017 0:01:40
Reply to  בירדמן

להינקי יש סעיף נונ קומפיט עד הקיץ הקרוב.
הסיקסרס שמו את זה כדי שהוא לא יכול לחתום בקבוצה אחרת.
בקיץ הוא יהיה פרי אייג'נט

עידו גילרי
עידו גילרי
31/01/2017 15:21:33

מצוין, רפי.
מסכים שמהות כל השינוי היא אמביד. מנהיג מלידה. אני עדיין חושש לפתח ציפיות עד שלא יוציאו אותו סופית מהצמר גפן.
עיקר ההבדל הוא כמו שציינת בהגנה. כשאמביד על הפרקט הדיפנסיב רייטינג של הסיקסרס הוא 99.1 (שווה למקום ראשון בליגה בהפרש של 2 נקודות) בעוד שכשהוא על הספסל זה יורד ל-108.5 (שווה ערך למקום 25 בליגה).

מתן גילור
31/01/2017 17:12:38

לשחקן במקום הראשון בליגה או לקבוצה במקום הראשון בליגה? אם זה לקבוצה, אז ההשוואה לא משהו.

עידו גילרי
עידו גילרי
31/01/2017 18:00:43

הכוונה הייתה יותר להראות את ההשפעה על הסיקסרס ולכן התייחסתי לדירוג הקבוצתי.
אבל בשבילך: לאמביד יש אתהדיפנסיב רייטינג הרביעי הכי טוב בליגה אחרי בוגוט (98.1), כריס פול ( 98.3) וג'ורג' היל (98.5). מהבחינה הזו ההשפעה שלו דומה לזו של בוגוט על דאלאס. ג'ורג' היל משחק בקבוצה שטובה בהגנה גם בלעדיו ולכן המספרים שלו ניוזנים בהרבה מובנים גם מהאחרים.

עידו גילרי
עידו גילרי
31/01/2017 18:11:58

שכחתי לציין שזה עבור שחקנים ששיחקו 20 דקות למשחק בממוצע לב-20 משחקים לפחות.

דובי
דובי
31/01/2017 15:59:49

רפי ידידי, לשם שינוי הקבוצה שלך ראויה ליומן הנהדר שאתה מקפיד לכתוב, בגשם ובשמש, בניצחונות ובהפסדים..
למעט משחק אחד היה תענוג לצפות בפילי בתקופה האחרונה. באמת מרגיש שרוחו של אמביד שורה על הקבוצה גם כשהוא לא משחק. מי היה מאמין…
הבעיה היחידה היא אותו ספק שכתב עליו אפלטון. אמביד עדיין לא משחק כמו שחקן עמיד. הוא מחמיץ משחקים בכמות מוגזמת, ולא רק בעקבות הגבלת דקות מתוכננת. מקווה בשבילך שלא יתברר כשברירי מדי
סימן שאלה נוסף הוא כמובן האופי. כרגע הכל דופק, אבל בתקופות ההשבתה עלו סימני שאלה. גם כאן, מקווה בשבילך וכו

שימי
שימי
31/01/2017 17:52:24
Reply to  דובי

מסכים עם כל מילה

דובי
דובי
31/01/2017 16:05:38

דרך אגב, לפני משהו כמו 14 שנה הגיע לליגה רוקי שהייתה להגעה שלו השפעה רבה למדי על הקבוצה שבחרה בו, והוא היה אחרי דאנקן

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
31/01/2017 16:44:04
Reply to  דובי

מלו ?

עידו גילרי
עידו גילרי
31/01/2017 16:47:13

דארקו.

סומסום
סומסום
31/01/2017 16:22:16

קבוצה שכיף לראות, במיוחד במשחקי הבית. הקהל פשוט שם, והמשחקים לרוב צמודים, כוללם הרבה בלגן של רוקיז בדקות אחרונות, וזה חלק מהפאן.

המשחק הכי מרשים שראיתי לאחרונה? דווקא ההפסד, בגארדן. בוסטון נאלצה להוציא משחק אדיר ושיא שלשות, נדמה לי שהיתה שם גם שריקה-שתיים שהלכה לכיוונה, כדי לגרד נצחון דחוק. רגע שהבנתי שזה הולך להיות על אמת.

בהצלחה.

ולדי קוגן
31/01/2017 16:23:31

יומן אדיר לקבוצה כיפית. שמח בשבילך שאתה סוף סוף נהנה מהקבוצה שלך

עידן עופר
עידן עופר
31/01/2017 16:58:09

מעולה. תודה.

מתן גילור
31/01/2017 17:14:00

יומן מצוין ואמביד שחקן מצוין.
אבל כדי שהוא באמת יוכל לסחוב קבוצה להישגים חייבים להביא אותו למצב שהוא מסוגל לתת 35 דק' ב-70 משחקים.
נקווה שהגנטיקה תאפשר.

מנחם לס
מנחם לס
31/01/2017 17:55:08

יומן מצויין ומקצועי לחלוטין שניכתב ע"י אוהד/אוהב אבל אובייקטיבי באותו זמן. פילי הפכה קבוצה שפשוט כיף לראות. הפרוצס עבד בסופו של דבר, וזאת רק ההתחלה!

Dotan
Dotan
31/01/2017 17:59:11

יומן נהדר! תודה.

Smiley
Smiley
31/01/2017 18:13:13

קבוצה בעליה, במיוחד שכולם שם יסיימו עם הפציעות שלהם (במיוחד אמביד וסימונס) ויעשו טרייד (אוקאפור/נואל) כדי לפנות את הפקק בצבע של הגבוהים.

שאלת המפתח פה היא אמביד וסימונס ואיך הם יתאוששו מהפציעות וממגבלת הדקות (אמביד בהחלט מוכיח פוטנציאל ראוי).

כל הסגל מסביב הוא לא יותר משחקנים משלימים ראויים יותר (סאריץ, קובינטון, רודריגז ובייליס) או פחות (כל היתר מועמדים לטרייד מבחינתי על מנת לחזק את הקבוצה לפי אמביד וסימונס).

התותח הקטומוני
התותח הקטומוני
31/01/2017 18:20:40

תודה רבה על היומן אשכרה התרגשתי לקרוא. כל כך כיף לראות את הליגה מתפתחת ככה ועם המון סיפורים שהם הרבה מעבר לכדורסל. פשוט נותן השראה.

Berch
Berch
31/01/2017 18:45:41

תענוג
מכל הבחינות 🙂

אסף
אסף
31/01/2017 20:23:21

משמח מאוד לראות את פילי שבה למחוזות הרלוונטיות, מצטרף לאלה שאמביד מזכיר להם את עונת הבכורה של דאנקן

אבי
אבי
31/01/2017 21:20:28

אני לא מבין את ההתלהבות מנצחונות, השנה יש את הדראפט החזק בשנים האחרונות זו השנה לטאנקינג, אמנם לא מביך כמו בשנים הקודמות, אבל נצחונות מרובים מדי זו בכייה לדורות.
אם ניקח לדוגמא את הוולבס הם עדיין במירוץ לבחירה גבוהה אחרי כמה בחירות ראשונות בשנים האחרונות.
אני ולדעתי רוב האוהדים היינו שמחים לראות בחירה טום שלוש של הסיקסרס בנוסף לבחירת לוטורי מהלייקרס. זו יכולה להיות אחת הקבוצות המלהיבות והמוכשרות שהתקבלו.

TheProcess
TheProcess
01/02/2017 0:04:06
Reply to  אבי

זאת דווקא אחת הסיבות שאפשר לנצח.
בשנים האחרונות היה דרופ אוף ענק מבחינת יכולת אחרי הטופ 3.
השנה אין ממש הבדל גדול בין בחירה ראשונה לבחירה שמינית